Wednesday, January 8, 2014

it's a wonderful yesterday

Yesterday was a well spend day, i haven't been that happy before staying at home whole week rotting in front of the computer. 
yesterday i went to this new cafe by the riverside to have tea time with Dan (i miss miss u so much!) then we went to this moving street art to snap some pictures and at night i had a well spend night with my babes!

It's call Parrot Espresso Cafe, it's so huge for a drink of coffee. their cakes are quite limited in choice, i really think they should widen their food choice instead of sticking with their beverages, because i have to walked quite a distance to go to the shop. everybody need food too right? maybe they should do some scones, muffins or more choice for the cakes please. 
other than that, the whole atmosphere is superb! very very cosy and nice and you can even sit by the river side and enjoy the breeze. 

Dan and i were arguing whether the drink bottles can be taken back . i mean it looks like a tupperware so i thought maybe it cannot be taken back. but okay, no wonder the drinks are quite expensive, the bottles can be taken back. LOL

so yeah we went to this 3D art exhibition at Pacific 
entrance fee : RM15 for adults Rm10 for kids
conculsion: NOT WORTH YOUR MONEY ( : thank you
if it's RM10 i be cool with it, i think Penang is better. this is just like a poster hanging against the wall. 

 so here's some of the pictures. 




my face expression is priceless ! so epic! haha

Fat fat me

hahaha Dan trying to carry the weight lift with his head. 

Me pulling Angelina Jolie's mouth because i was jealous of her lips. 

me drinking Elephant's pee. 
YUCK



this so funny! hahaha


and the whole place seem abandon though, one thing good about that, you don't need to line up to snap your photo haha. 
after that, we went around the shopping complex finding for people we know who work there as their part time job. it's quite fun to scout for people we know . haha 
then we went to Popular book store and Dan wanted a novel to kill his time. 
he can't even finish reading Harry Potter and he want to buy novel? =..=
after that, i have to bid farewell to him while i drove to TM corner (steamboat) to meet my babes!

it's been ages since i actually gather together with my babes. But sadly  only half of us attended that night. 
we call ourselves cha mou (girls in cantonese) and consist of me, Jovelle, Summer, SheyHwa, Sandy and Stupid. Brenda is Shey Hwa's little sister so she is just like our little sister too. 
so that night, only four of us were there, but i felt so good to be with them again!
i felt so comfortable talking to them again even thought we're like miles apart after that . (they are studying far away from me so we can only meet once in a while)

Brenda! our little sister! haha
her sister is not here though, she's working in Victoria's Secret shop in Penang . *envy envy*


photo of that night! just like old times!
Me, Summer and Jovelle are from the same class and we use to stick to each other like leeches. i really miss those days where we used to sit under the table sharing our foods with each other. 
and then we would sit with each other playing truth or dare even though exams was like days away. haha~ really, those kind of moments cannot last forever ) : we're all going to a different pathway now but still it doesn't take away our awkwardness whenever we meet each other once in a blue moon
love you all so much! love love love!

xoxo
Ann

45 comments:

  1. wow. cant believe they use poster for 3D art :/

    ReplyDelete
  2. Oh wow , your top is fab sweetie !! ., want it so bad !!!you look beautiful in this post

    N@NY

    # JOIN MY NEW GIVEAWAY SWEETIE AND WIN A FAB DRESS WORTH 200$

    http://artofnanyslife.blogspot.com/2013/12/new-year-giveaway-from-dressalecom_2655.html

    - Also check my december fave manis !!! leave me a comment

    http://artofnanyslife.blogspot.com/2013/12/manicures-of-december.html

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    ReplyDelete
  3. wow, never been there before, nice photos~ =D

    ReplyDelete
  4. Love that top picture, you're so pretty, and definitely not fat! Looks like a great day out! xx

    Mary
    www.littlefeatherstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wonderful arts! Loving your outfit<3

    christymonicaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Amazing pics!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. omg! the photos are so awesome and you look like a fairy in the first one <3

    How about following each other?
    Let me know on-
    www.allthingsdesirable.com

    ReplyDelete
  8. You really go into it! I love that you put so much effort into your poses, some of the photo's look quite real! xxx

    ReplyDelete
  9. I just went to the Penang one few days ago and I feel RM10 is still expensive >< haha but still worth than this la

    ReplyDelete
  10. The 3D art display was pretty funny, I love your poses too! I think my favorite is the ninja - epic facial expression indeed :P

    I'm so glad I found your blog! If you'd like to follow each other, I'd be happy to keep in touch! Just follow me and let me know on my blog, I always follow back :)

    xo
    Dolce
    www.mydailysweet.com

    ReplyDelete
  11. This 3D wall painting needs to pay for entrance ticket?

    ReplyDelete
  12. LOL the photos you guys took. They're so funny and I'm so jealous watching you two as couple, I wish I'd have a boyfriend too! xD I think the price is worth it!! because look at your cool photos haha. Seems like you had a nice but busy day :D I really hope that my school life would never end too because I feel like I will miss these times then too qq Anyways, thanks for sharing these lovely photos, Ann ^w^

    Mindy

    ReplyDelete
  13. Super cute pictures dear!
    love thi 3d paint

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  14. I really love picture of you in wings! :D

    http://www.punkheartspink.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. lol, the one with "ninja" was really epic :D

    ReplyDelete
  16. Cute photos! Asians rock! ;) I also love your blog! I followed your blog via Google Friend Connect and Bloglovin, hope you can follow me back! xx More power to you!

    Love,
    Ysabel of Pleasantly Chic

    ReplyDelete
  17. Funny photos!

    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Best wishes!
    vgolove1.blogspot.ru

    ReplyDelete
  18. Hahahah y'all are hilarious! So friggin creative with those badass poses! Props girl!

    Happy New Year hun! Thank you for visiting and hope to see you back for my latest!

    xo-Julie
    Peace. Love. LOL!

    Haute Khuuture Blog

    ReplyDelete
  19. Very funny post!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  20. You may say it's not worth it, but I think it is, judging by these photos you had a blast and the pictures are so frigging cool!!:D Yes, I agree, that facial expression is epic but I love those Ace Ventura inspired shots with the rhino even better.:D

    ReplyDelete
  21. I really love your blog :)
    http://alwaysliveonhighheels.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  22. lovely pictures. xo

    http://fleuryina.blogspot.de

    ReplyDelete
  23. this is so cool

    Shalay| itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. OMG these pictures are awesome and love the first pic, love them poses.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Funny picture! I always plan to go to that place too, but the business shift me out >,<
    I love your blouse, cut and simple :)
    Thankyou so much for visiting my blog and following you now, hope you can do the same

    Kisses,
    nunkhalida.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. I'm already following you I hope you follow back<3 Thanks for dropping by my blog btw!

    Xxx
    Would you like to follow each other? Do let me know!!

    Xxx

    www.thedancingpencilonpaper.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. hey! thank you for your comment on my blog!
    youre so pretty and the art expedition sure looks fun and funny!
    i really wanted to go to one of those museums but i didnt have much time here in Japan.. hopefully they do in Thailand!

    x
    emi-rii.blogspot.com

    ReplyDelete

  28. Hi this is a cute nice blog honey .....My name is Marie I am a Blogger based in italy and I was wondering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will fllow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com
    www.mariezamboli.com

    ReplyDelete
  29. A brilliant 3D exhibition. I wish it was somewhere in London, I would definitely go there.
    www.minsbeautyequipment.com

    ReplyDelete
  30. hahaha this is so cool, dont think ive seen anything like it before, good job on the funny photos! :)

    ReplyDelete
  31. the street art is amazing! and the photos are so funny ;)

    ReplyDelete
  32. do not change your hairstyle for now.. it looks pretty!

    ReplyDelete
  33. cute pictures!

    jointyicroissanty.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. aaa you looked so happy there those paintings are breath-taking!!

    ReplyDelete
  35. Hahahaha I laughed at your photos they are great!! :D Happy new year btw!

    ReplyDelete
  36. looked like you have so much funn xD

    ReplyDelete
  37. Those photos are so hilarious!! The first one with the wings make you look like a VS angel!

    Would appreciate if you checked out my blog
    notanobession.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Great post!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Lovely!
    http://www.fashionhypnotised.com/

    ReplyDelete
  40. Love all the photos here, such a great place. You have a nice blog, mind to follow each other? :)

    ReplyDelete

thanks for posting up comments ( : i will pay you a visit